de'souq

Produk : Sra C, Rx-Lite

TESTIMONI : AROMATIC WALNUT BODY SCRUB & SHOWER CREAM

Testimoni 1:

“ Pada usia 49 tahun, saya sudah tak kuasa lagi untuk membuat rawatan muka atau untuk menggunakan produk-produk kosmetik seperti pernah saya amalkan dulu. Akibatnya, muka saya berminyak, mula berjeragat, warna kulit tak sekata dan ada masa berjerawat. Kadang-kadang rasa malu nak pergi kerja dan menghadiri majlis-majlis. Saya diperkenalkan dengan Aromatic Walnut Body Scrub dan Aromatic Shower Cream oleh menantu saya. Mula-mula saya ingat untuk scrub badan saja, tapi menantu saya kata ia boleh juga diguna di muka. Kulit muka lebih lasak dari badan kerana terdedah dengan segala habuk dan kekotoran katanya. Saya menggunakan Aromatic Walnut Body Scrub di muka dan badan ketika mandi setiap 2 hari sekali dan Aromatic Shower Cream setiap hari. Ya, memang berkesan, saya dapat mengatasi masalah jeragat, kulit berminyak dan warna tak sekata pada kulit muka saya. Jerawat pun tak mau hinggap lagi. Kulit muka saya jadi lebih cerah dan nampak berseri kata kawan-kawan di tempat kerja. Saya berkongsi rahsia penggunaan kedua-dua produk ini dengan kawan-kawan dan sesiapa saja yang bertanya tanpa ragu-ragu kerana kesannya yang memang nyata.”

Puan Salmah, Larkin, 49 tahun.

** Diambil dari : www.srasee.com

0 nota:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
-->
ad

Lokasi Kami

Boleh datang ke Stokis Kami di :

Jalan Molek
Taman Molek
Kg. Parit Pechah
84160
Muar Johor
SMS/Call: 0196578890

Singgah sembang


ShoutMix chat widget

Search Engine Optimization

Hanya satu klik

Produk Srasee

Produk Srasee
Aromatic Shower Cream

Aromatic Walnut Body Scrub

Losyen Langsing Halia Pala

Aromatic Intimate Wash

Aromatherapy Booster

Aromatherapy Potion