de'souq

Produk : Sra C, Rx-Lite

Testimoni: Losyen Langsing Halia Pala dan Halia Pala Mint

Testimoni 1:

“ Saya menghidapi masalah perut sebu, kembung dan angin. Ini membuatkan saya selalu rasa tidak selesa. Tak boleh salah makan, tak boleh lebih makan dan susah nak tidur. Di tempat kerja, saya selalu rasa letih dan tak bermaya…selalu hilang tumpuan akibat perut meragam. Dah bermacam-macam jenis minyak dan losyen saya cuba, dah berjenis-jenis ubat saya gunakan, dah banyak petua saya amalkan….semuanya cuma dapat memberi kelegaan sementara saja….tak lama jadi balikkk, sehinggalah saya berkunjung ke rumah saudara saya yang tak ragu-ragu mengesyorkan saya menyapu Losyen Langsing Halia Pala kepunyaannya ke perut dan belakang badan saya…..ishhhhh…kata saya, aku bukan nak langsing, cuma perut je meragam. Tidakkk, nama je langsing tapi sebenarnya serbaguna. Hmmm…saya cuba jugalah…tak salah mencuba… kan ? buka saja penutupnya….merebak bau wangi…tak macam yang pernah saya guna sebelum ni. Sebaik saja disapu, serta merta panasnya terasa….sapu rata-rata sampai menyerap kata saudara saya. Saya diberikan 5 biji Halia Pala Mint, disuruh kunyah dan diberi minum segelas air suam….untuk kesan lebih cepat katanya.. Mak aiii…tak sampai 5 minit, saya sendawa-sendawa dan lepas angin; macam-macam melodi keluar….cepat betul la kesannya…lega perut saya…kesan panasnya tahan betul….sampai saya balik ke rumah nak tidur pun masih terasa. Sekarang ni saya dah ok, dah balik asal, bangun pagi pun senang, badan rasa ringan, perut lawas, perut pun dah susut 3 kg dah ni ….. saya terus mohon jadi pengedar….sebab apa ?...kawan dan kenalan yang selalu tengok saya murung akibat masalah perut saya tu bertanya apa rahsia saya dah tak macam sebelumnya…apabila saya ceritakan…ramai yang mau mencuba. Alhamdulillah, dapat juga saya tambah pendapatan…malah ada yang dah mengulang beli berkali-kali…berbaloi kata mereka. Saya juga tak lokek memperkenalkan kepada kawan dan kenalan yang berminat untuk menjadi pengedar, yang jadi stokis pun ada. Syukurlah kerana kini saya bertemu dengan produk yang benar-benar SERASI dengan saya“

Encik Rosnin, Bandar Baru Uda, 54 tahun.

** diambil dari : www.srasee.com

0 nota:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
-->
ad

Lokasi Kami

Boleh datang ke Stokis Kami di :

Jalan Molek
Taman Molek
Kg. Parit Pechah
84160
Muar Johor
SMS/Call: 0196578890

Singgah sembang


ShoutMix chat widget

Search Engine Optimization

Hanya satu klik

Produk Srasee

Produk Srasee
Aromatic Shower Cream

Aromatic Walnut Body Scrub

Losyen Langsing Halia Pala

Aromatic Intimate Wash

Aromatherapy Booster

Aromatherapy Potion